Friday, February 18, 2011

KISAH AKU & SI COMEL...

Assalamualaikum w.b.t.& hello to everyone...actually ini adalah cubaan pertama saya untuk menulis blog & share my ideas with everyone.Idea nak create blog ni dah lama, tapi asyik tangguh-tangguh aje...huhu...selalu juga time tengah free baca blog orang lain... This blog actually I dedicated to peoples yang sayang, suka & ada bela kucing.Kiranya this blog boleh share everything dengan semua peminat haiwan Si Comel ni...Alhamdulilah setakat ni, saya dah ada 17 ekor kucing...banyakkan...jenuh juga setiap masa nak menjaganya. Minat dengan Si Comel ni sejak dari dulu lagi... banyak juga kucing-kucing yang dibela sudah hilang dicuri oleh orang...so sad & ada juga kucing-kucing ni saya bagi kat kawan-kawan yang minat... Sebenarnya nak bela kucing ni bukannya susah, yang penting kita kena ada rasa sifat SABAR & PENYAYANG.Of course, everything will be run smoothly.Bagi mereka yang bercadang nak bela kucing, saya ada beberapa tips yang dapat dikongsi...tapi kena tunggulah post yang akan datang yer...oklah sampai sini dulu...jumpa lagi di post yang akan datang...insyallah...

Cute tak?









No comments:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr