Saturday, March 12, 2011

SHOPPING TIME!!!

Semalam saya pergi pet shop shopping barang-barang kucing...Kalau cakap bab makan ni, disebabkan banyak kucing di rumah, selalunya dalam seminggu mesti beli dua kilo makanan kucing. Waktu breakfast or lunch time,saya selalu bagi makanan kucing yang kering dan dinner time bagi makanan tin (makanan basah). Kalau cakap brand, saya suka beli campur-campur coz taknak bagi kucing-kucing ni cepat jemu. Most favourite brand ialah Whiskas, Friskies dan SmartHeart
Selain tu juga, saya selalu beli pasir kucing (cat litter) untuk kucing-kucing saya. Kalau nak yang tahan  bau, saya akan beli brand yang mahal coz ada letak flavour macam strawberi, lemon and orange supaya pasir kucing tu tak berbau. Tapi kalau pergi Tesco, saya selalu beli pasir kucing kat sana coz die sangat murah dan dapat beli banyak, tapi takda flavour lah... My mom selau bising, dia cakap "kutip je pasir kat tepi jalan je", hehehe... Other than that, kalau shopping barangan kucing, saya suka beli aksesori macam rantai leher dan baju kucing even my cats tak berapa nak sangat nak pakai...saya suka tengok coz it looks very cute even the price is expensive. ;-) Jadi gila plak tengok barang-barang ni...

(Barang-barang Kucing Yang Dibeli)

No comments:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr